Skip navigation

Ik las zonet in de krant van maandag dat een video van Filippijnse gevangenen die in fel oranje pakken dansen op Michael Jacksons Thriller een wereldwijde hit geworden is op You Tube. Dat filmpje wil ik jullie niet onthouden. 😉

Misschien is het leuk om nog even te vergelijken met het origineel.

Laten we er maar van uitgaan dat de gevangenen niet gedwongen werden – of is dat weeral naïef van mij. Spijtig wel van de amateuristische camerabeelden. Maar verder vind ik het wel een positief initiatief om gevangenen op die manier te entertainen en in beweging te houden. Alles beter dan een hele dag in de cel zitten zeker.

One Comment

  1. schitterend! ik had het al gezien, ongeveer een week geleden en die vent die de vrouw speelt doet dat geheel overtuigend enzo ^^

    proficiat trouwens met de job! ^^

    groetjes uit Paris


Geef een reactie

