Skip navigation

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik heb dus de job! Maar dat was wel duidelijk met de titel alleen zeker 😉

Morgen mag ik mijn contract gaan tekenen. Vanaf volgende week maandag werk ik dan op de communicatie-afdeling van Neckermann, binnen de gebouwen van Thomas Cook dus. Ja, waar ik morgen mijn laatste dag als jobstudent doorbreng in de overbekende postkamer.

Heb ik trouwens de inhoud van de job al kort besproken? Want ik kan nu niet meer verwijzen naar de online omschrijving, aangezien deze dus niet meer online staat. Ahnee, want de job is ingenomen. Door mij. Hehe. 😎

Jobinhoud:

– Praktische uitwerking en opvolging van allerlei promotionele activiteiten

– Organisatie & coördinatie van reportages voor Vlaanderen Vakantieland

– Inplannen en opvolgen van offline en online reclamecampagnes, reservatie en opvolging van mediaruimte bij de mediacentrales,…

– Voorraad bijhouden en eventueel bijbestellen van gadgets

– Controle en codering van alle binnenkomende facturen en bijhouden van het budget van de afdeling

– Praktische organisatie van de afdeling

Je stuurt projecten aan, werkt ze uit en volgt ze adequaat op. Hiervoor heb je veelvuldig contact, zowel telefonisch als schriftelijk, met diverse partners, zowel nationaal als internationaal. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat Neckermann een bekend en sterk merk blijft op de Belgische vakantiemarkt. Je rapporteert aan de Neckermann communicatiemanager.

Tot zover de jobinhoud dus. De job is trouwens maar tijdelijk, aangezien ik iemand vervang die met zwangerschapsverlof gaat. Dus ga ik daar ongeveer 5 maanden op die functie doorbrengen. Ideaal dus!

Me is very happy!

8 Comments

    • Onnozelaar
    • Posted juli 31, 2007 at 3:54 pm
    • Permalink

    Proficiat!!!

    Waarom is vijf maanden ideaal? Had je niet liever een contract van onbepaalde duur gekregen dan?

  1. ja, onbepaalde duur was nog beter natuurlijk 😉 maar als je iemand vervangt, is dat geen optie he

    en die ‘ideaal’ sloeg meer op de job en de ervaring die ik er kan opdoen in het geheel, in combinatie met het feit dat ik dan ook op zoek kan naar een volgende job.. ik had als starter niet meteen verwacht dé ideale job te vinden, én meteen voor onbepaalde duur te kunnen beginnen.. maar nu heb ik dus toch al een job die aan 1 van die 2 vereisten beantwoordt 🙂

    vandaag trouwens contract gaan tekenen, dat loopt vanaf 6 augustus tot 11 januari.. daar zit dan nog wel ergens een week Wenen tussen, en hopelijk een paar extra vakantiedagen 🙂

    • Tom
    • Posted augustus 1, 2007 at 3:35 pm
    • Permalink

    proficiat! 😉

  2. dankjewel 🙂

  3. Doe eens de groeten aan Nele Van Laere, en aan Stefaan Dupré.

  4. ik ben niet zeker of ik die al ken 😎

  5. Aaaah, nu weet ik het 😛

  6. flink zo 😛


Geef een reactie

