Skip navigation

Om lekker even triviaal te doen: ik ben nog eens gaan shoppen! Deze keer vergezeld door mijn vriendin, wat altijd handiger is dan alleen. Als de maat niet juist is, kan je elkaar altijd terug de winkel insturen zonder dat je weer al je kleren hoeft aan te doen en daarna weer opnieuw aan het einde van de rij aan te schuiven.

Onze shoppingtrip bracht ons langs de Hunkemöller, H&M, Bershka, C&A, Inno, AS Adventure, WE, kortom: de typische winkels waar je overal eens binnenspringt als je in Gent-Centrum bent. Het zijn dan ook solden, je weet nooit waar je leuke dingetjes vindt! Spijtig genoeg heb ik wel helemaal niets in solden gekocht, en mijn vriendin ook niet. Typisch, al de mooie kleren zijn natuurlijk al weggepikt door alle anderen die hele dagen niets anders te doen hebben dan winkels leegroven.

Maar soit, toch een paar zeer leuke dingetjes kunnen kopen waaronder 3 flashy onderbroek-shortjes (ik zoek nog altijd naar de meest passende term), een bh met bijpassende onderbroek-slip (klinkt allebei gigantisch en ouderwets, maar zo ziet mijn onderbroek-slip er dus NIET uit!), en 5 t-shirtjes. Oh en natuurlijk ook niet kunnen weerstaan aan 4 dvd’s voor €10. Hoe zou je zelf zijn? 😎

The Others, Cabin Fever, True Romance en The Killing Fields zijn het geworden. En die belanden dan bovenop de rest van ‘nog te bekijken films’. Straks eens naar Dead Man Walking kijken, kan ik hier nog eens een filmrecensie neertypen. 😉

Geef een reactie

