Skip navigation

Heb ik al verteld dat ik deze maand als jobstudent werk op de hoofdzetel van Thomas Cook in Zwijnaarde? Nee zeker. Nuja, bij deze dus wel. 😉 En voorlopig word ik daar ingeschakeld als libero, en mag ik op verschillende diensten inspringen als ze daar werk teveel hebben. Tot nu toe heb ik al op Human Resources (een veredelde naam voor de personeelsdienst) gezeten en in de postkamer, en morgen komt daar dan de volgende dienst bij. Eigenlijk is het wel grappig. Omdat ik maandag ziek was en niet kon gaan werken, kon ik niet starten op de Distributie-Support dienst. Nu blijkt dat ze daar niemand meer nodig hebben, ofzo, en zit ik eigenlijk zonder ‘vaste’ vakantiejob.

Maar eigenlijk is dat niet zo erg. Ik zit tenminste niet elke dag op dezelfde bureau, met dezelfde mensen en met dezelfde repetitieve handelingen. Nee, ik heb een gevarieerde vakantiejob! En zo leer ik natuurlijk ook het bedrijf wat kennen. Wat handig meegenomen is als je toch op zoek bent naar werk 😉

Over werk gesproken, eind augustus mogen M. en ik mee met mediAVentures naar Wenen om daar te gaan helpen op een gigantisch medisch congres, Focus. Wij staan ingepland als graphic operators, dus ik ben benieuwd wat ze daar eigenlijk van ons gaan verwachten en of we aan de verwachtingen zullen kunnen voldoen. Spannende maar leuke vooruitzichten dus!

5 Comments

  1. Echt? Zo grappig, ik werk daar ook. Kheb u misschien zelfs al aan de telefoon gehad, het zou mij niet verbazen.

  2. werk je daar vast, of ook als jobstudent?

    en je kan mij nog niet aan de telefoon gehad hebben, want ik heb daar nog geen telefoon mogen opnemen ofzo 😉

    tot op Thomas Cook misschien eens! hehe 🙂

  3. Hij werkt daar vast. Als er iets scheelt met uw pc, wordt hij verondersteld u te helpen 😀

    Gaan jullie naar de Gentse Feesten trouwens?

    (Binnenkort mogen we op Gentblogt kaartjes weggeven voor de fuiven in Cocteau. U weze getipt 😉 )

  4. Ik werk daar vast ja. Ik ben uw naam ook nog niet tegengekomen eigenlijk, heb je geen logingegevens gekregen? Jaha, ik babbel over mijn werk na mijn uren, somebody shoot me.

  5. nee nog geen inloggegevens gekregen, maar ik denk niet dat ik dat ga nodig hebben als jobstudent.. voorlopig nog geen computer moeten aanraken zelfs, maak dat mee

    en @ Joke: ja we zullen zeker wel naar de Gentse Feesten gaan, en zeker eens naar een Cocteau-fuif! ik ben het al zo lang van plan, maar het was er nog niet van gekomen.. shame on me, I know


Geef een reactie

