Skip navigation

Daarstraks mijn uitslag gekregen, en ik ben geslaagd! Dus dat betekent dat ik vanaf nu naast bachelor in communicatiebeheer ook bachelor in de grafische en digitale media ben 🙂

Op mijn stage en mijn eindwerk heb ik trouwens allebei een 16 gehaald. De rest van de punten waren iets lager, maar dat bederft de pret niet.

De uitreiking van de Prijs Joris Lannoo was ook vandaag en … spannend he … ik haalde zilver! Dat betekent €350 rijker 🙂

Tel daar nog mijn knelpunten-premie bij van €200, en dat vormt al een mooi extra bedrag om binnenkort te spenderen aan een appartementje. Dat we nog wel niet hebben, maar volop aan het zoeken zijn. Mensen die een appartement van rond de €500 per maand weten zijn in Gent, mogen altijd iets laten weten.

4 Comments

  1. Proficiat met de zilveren Lannoo-prijs! Ik heb geduimd en zie het resultaat 😉

  2. waar dat duimen niet allemaal goed voor is 😉

  3. Proficiat !! Met die 2 x 16 heb je toch minstens onderscheiding? 😉 Hier ook 2 bachelors, hehe 😀

  4. nee toch geen onderscheiding, of dat staat toch niet op Dileahs vermeld 😉

    en ik wist dat van die 2 bachelors, want gij zijt ook 24 he 🙂


One Trackback/Pingback

  1. […] bracht mij een tweede diploma, een tweede plaats in de Joris Lannoo-prijs dankzij mijn uitgebreide eindwerk, een tijdelijke job […]

Geef een reactie

