Skip navigation

Iedereen heeft er al wel van gehoord, of ze tenminste al zien passeren op straat: de Crocs! En anders: shame on you. Ze vallen immers zo hard op, dat er amper naast te kijken valt.

Crocs

Mijn eerste kennismaking met deze felgekleurde klompen was in het ziekenhuis. Daar zag ik verpleegsters met dergelijk opvallend schoeisel rondlopen, en ik vroeg me direct af wat voor lelijke dingen het waren. Toen ik er daarna kinderen mee zag rondlopen, zomaar, op straat, ongedwongen, stelde ik me al iets meer vragen. Blijkt het dus een nieuwe rage, trend, hype te zijn!

Laat het duidelijk zijn: een rage waar ik niet aan zal deelnemen. Hoe verschrikkelijk lelijk zijn die dingen nu wel niet? Ok, podologen en aanverwanten zijn in de wolken over de Crocs, maar ik dus niet. Felle hoofdpijnkleuren, even lomp als echte klompen, en iedereen doet gewoon mee.

Dan kijk je naar beneden, en zie je gewoon dit:

Verschrikkelijk dus! Om spontaan zelfmoord van te plegen, minstens. Wie wil er nu vrijwillig met deze lelijke dingen rond z’n voeten rondlopen?

Al heb ik na wat opzoekwerk ook mooiere exemplaren gevonden, de Athens-versie. Veel minder opvallend, en vooral veel minder (k)lomp.

En aangezien ik toch op zoek was naar een paar praktische slippers, ga ik misschien zelf ook meedoen aan de trend. Hoe geweldig cool en uniek is dat wel niet…

10 Comments

  1. hihihi… ik ken heel wat lesbo’s die die dingen dragen ^^
    maar gelukkig niet meer als ik in de buurt ben ^^ dan gaan die dingen resoluut uit^^ want anders ga ik er toevallig en geheel per ongeluk met mijn grote voeten op gaan staan ^^

    *tip*

  2. omg! gij kent mensen die dat dragen of wat :-p

    nuja, die van de onderste foto zijn best nog wel mooi, vind ik zelf 😎

  3. let op de : Ik ken LESBO’S die dat soort dingen dragen

    ^^

  4. tssss.. stout!

  5. Crocs ziten echt super lekker!!!
    Ze moeten er heeeeel veeeel meer laten verkopen.
    Groeten Ayla

  6. er bestaan dus echte fans 😀

    het is hen in ieder geval gegund, ik heb mij al over de ergernis heengezet..

    • Evelien
    • Posted augustus 21, 2007 at 1:35 pm
    • Permalink

    Ik vind de echt crocs heel erg lelijk. en ookal lopen ze heerlijk, ik kon me er niet toe zetten om ze te kopen!! Totdat ik de Athens slippers zag! GEWELDIG!! Direct gekocht in de felste kleuren die ik kon vinden en ik ben helemaal verknocht aan mijn slippertjes!!

  7. ik denk dat ik de slippers ook maar ga laten voor wat ze zijn.. want eigenlijk zie ik gewoon niet graag tenen..

    dus geen slippers/sandalen/… voor mij

    • Leotje
    • Posted september 9, 2007 at 7:29 pm
    • Permalink

    Crocs zijn schraal..tenminste volgens deze website dan: http://www.schraalsite.nl/schrale-producten/crocs/

    Wel mooi dat niemand ze moet , maar wel iedereen er mee loopt hahaha

    xx

    • iki
    • Posted november 27, 2007 at 10:07 am
    • Permalink

    je moet maar is youtuben op ‘Dorcs’


Geef een reactie

