Skip navigation

Dit wordt een kort weekverslag aangezien het een kort weekje was, en aangezien we morgen naar Barcelona vertrekken met een hele mediAVentures-ploeg.

Dinsdag 29 mei mochten we ’s morgens helpen met de vrachtwagen uit te laden die van het congres in Gent kwam. De schermen waar wij op werkten, bevonden zich immers ergens op deze vrachtwagen. De rest van de voormiddag werd gevuld met het testen van de geluidsstudio, aangezien dokter Tonnard en dokter Verpaele ’s avonds gingen langskomen om de voice-over in te spreken voor hun dvd. Dinsdagnamiddag mocht ik graphics aanmaken voor de dvd van München.

Woensdag 30 mei hadden we een vrij dagje voor onze eindwerkpresentatie.

Donderdag 31 mei maakten we een test-dvd aan voor dokter Tonnard. De voice-over die dinsdag opgenomen werd, mochten wij opknippen en bij de juiste onderdelen plaatsen. Omdat dit een omvangrijk project is, werkten we hier ook vrijdag 1 juni nog aan verder.

Dit was dus een korte week, maar daarom niet minder arbeidsintensief. We worden werkelijk ingeschakeld als werkkrachten binnen mediAVentures, en dit ervaar ik helemaal niet als negatief. Integendeel, ik beschouw dat als een compliment. We worden helemaal betrokken in de lopende projecten en krijgen veel verantwoordelijkheid. We mogen grotendeels zelfstandig werken, maar met problemen kunnen we altijd bij de collega’s terecht. Iedereen staat ook altijd klaar om te helpen bij problemen.

Van de verantwoordelijke van de planning kregen we zelfs te horen dat we na de stage zeker nog ingeschakeld zullen worden voor andere projecten. Zo is de geïnvesteerde tijd niet voor niets geweest. Ik zie dat allemaal zeker zitten. Ik denk er zelfs al over na om na de stage te solliciteren bij mediAVentures, want het lijkt mij een boeiende startersjob. Aangezien mediAVentures ook een mooie referentie zou vormen op mijn CV, wil ik deze kans zeker niet laten liggen.

Geef een reactie

