Skip navigation

Jaja, mijn account is dan blijkbaar ineens toch opgezegd. Dat is al goed nieuws. Nu die €4 nog terugkrijgen… Ik blijf lawaai maken tot ik dat bedrag terugkrijg, ook al is het ‘niet zo veel’. Ik heb er niet om gevraagd, dus ik wil er zeker niet voor betalen! Heb ik het woord “afzetters” al vermeld trouwens? 😉

Verder nog goed nieuws, gisteren heb ik mijn eindwerkverdediging gehad en het ging zéér goed! De mededeling achteraf luidde dat ik er goed door was 😉  Vandaag kreeg ik dan nog een telefoontje van de eindwerkcoördinator die blijkbaar mijn eindwerk (samen met enkele andere eindwerken) genomineerd heeft om in te dienen voor de Lannoo-prijs. Dat is een prijs die wordt uitgereikt aan laatstejaarsstudenten bachelor in grafische en digitale media. Uit alle inzendingen worden dan x-aantal genomineerden gekozen, die elk recht hebben op €45. De winnaar krijgt €650, de tweede €350 en de derde €150. We gaan voor minstens €45 dus 🙂 Hehe 🙂

Later op het jaar (ik mag het niet vergeten) ga ik dan mijn eindwerk nog indienen voor de Vlaamse Scriptieprijs, ofzoiets. Kwestie van alles eruit te halen, jaja. Dan heb ik niet voor niets al die tijd erin gestoken! Daarnet zelfs nog een samenvatting en begeleidende brief met motivatie zitten schrijven. En ik dacht gisteren nog wel dat alles er nu op zat…

Trouwens, overmorgen vertrek ik voor een kleine week naar Barcelona! Dankzij mediAVentures, mijn stagebedrijf. Als dat geen aangenaam vooruitzicht is 🙂

Slaapwel voor nu!

11 Comments

  1. Barcelona! *zwijmel*

    You lucky!

    • ssss
    • Posted juni 27, 2007 at 2:06 pm
    • Permalink

    Heb je die 4 euro teruggekregen ?
    Bij mij was er * plots uit het niets * ook 4 euro afgegaan van mijn smsbudget terwijl ik helemaaaaaal nix wou betalen want waarom zou ik nu nog 4 euro gaan betalen voor een site die ik al maandenlang niet meer bekeken heb ??
    Als je je geld hebt teruggekregen laat je me dan iets weten?
    Dan weet ik ook wat ik moet doen…
    Alvast bedankt hé

  2. ik heb die €4 nog niet teruggekregen nee, maar die is wel mooi bij opgeteld bij mijn abonnement! dus ik heb bovenop mijn abo van €4 die €4 mogen betalen voor die stomme lookNmeet-sms.. grof!

    ik heb net een mail gestuurd naar klachten@ombudsmantelecom.be (via de site http://www.ombudsmantelecom.be/ ), blijkbaar kan je daar dergelijke klachten melden.. ik hou je op de hoogte van wat ze me antwoorden 😉

    maar het zijn dus echte afzetters daar bij LookNMeet, en bij heel die organisatie in het algemeen!

    • Ankie Spankie
    • Posted september 13, 2007 at 5:36 pm
    • Permalink

    Heb gistere betaald vo een week vip, ma is het ni de bedoeling van vip da ge onbeperkt foto’s kunt oplade !! Het lukt mij dus niet !! Ik doe nog steeds hetzelfde hoe ik het een half jaar gelede heb gedaan !! Of is daar mss iet aan veranderd?

    • Lise
    • Posted augustus 24, 2008 at 8:16 pm
    • Permalink

    hoe heb je dat nu opgezegd gekregen?
    want bij mij is het van het zelfde en ik krijg
    het niet gestopt!! please help mij!!

  3. Ik heb dat stopgezet door mijn account te deleten. Dat is de enige manier om er 100% zeker van te zijn dat ze je niet meer zullen lastigvallen. En uiteindelijk zijn er genoeg andere initiatieven, die geen ongevraagde betalende sms’jes versturen. De € 4 heb ik wel nooit teruggekregen.

    • mieke
    • Posted oktober 28, 2008 at 9:10 pm
    • Permalink

    ik geraak zelfs nog niet meer binnen op mijn site of looknmeet zelf! toch blijf ik steeds smsjes ontvangen , ik heb nu ook een mail gestuurd om mijn account te verwijderen , ik hoop dat het zal lukken !!!

    • michael
    • Posted oktober 28, 2008 at 9:14 pm
    • Permalink

    yow ey waar hebt gij uw account verwijderd ?
    want kom niet meer op de site..
    kan ik ook ergens een mail naar sturen ofzo ?
    grtz

    • Dave
    • Posted februari 26, 2009 at 8:40 pm
    • Permalink

    naar het nr 9616 de SMS ‘stop’ sturen en job solved 🙂

    • witteke
    • Posted april 28, 2009 at 8:59 pm
    • Permalink

    heb het zonet ook meegemaakt!! ga al langer als 3 jaar nietmeer op mijn site! weet begot ook niemeer hoe die noemt en wat het wachtwoord is!! na 3 jaar merk ik dus dat ze iedere keer 4 euro van mn kaart aftrekken!!
    schande…. hoe dit stoppen???

    • Kwinten
    • Posted juli 4, 2009 at 8:26 pm
    • Permalink

    Gasten, MANUS merci voor al die uitleg hier ik betaal mij al 3 jaar blauw aan die fuckers van looknmeet.be, deze maand weer €16 euro, een dikke schande!!!


Geef een reactie

