Skip navigation

Net een berichtje ontvangen van LookNMeet, omdat ik daar 3 jaar geleden eens een account had aangemaakt om mensen te leren kennen. Ik zette toen mijn eerste stapjes in het holebi-wereldje, en wilde zo wat volk leren kennen. Nu, ondertussen ken ik al wat meer mensen en heb ik absoluut geen behoefte meer aan een dergelijk profiel. Ik gebruik het dus ook al zo’n 3 jaar niet meer.

Nu krijg ik ineens zo’n berichtje dat luidt als volgt:

http://www.looknmeet.be: uw login (en hier dus mijn login) en uw paswoord (hier dus mijn paswoord) indien u uw account wenst te stoppen, mail naar stop@looknmeet.be

Laat ik dat dan snel eens proberen! En direct een mailtje naar stop@looknmeet.be, stop@looknmeet.com en stop@lnm.eu want met die verschillende extenties, ik ken het.

Resultaat?

Hi. This is the qmail-send program at afterthehype.be.
I’m afraid I wasn’t able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I’ve given up. Sorry it didn’t work out.

<stop@looknmeet.com>:
Sorry, no mailbox here by that name. vpopmail (#5.1.1)

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. stop@lnm.eu

Pure afzetterij dus! Geldkloppers! Want dat sms’je dat ze sturen, komt van het nummer 4544, en op hun site kan je het volgende lezen:

Het versturen en ontvangen van berichten van en naar het verkort nummer 4544 kost €4.

Tof tof. En als je een berichtje terugstuurt om je account op te zeggen, moet je weer €4 betalen!  Dubieus, louche, op het randje van illegaal als je het mij vraagt. Dit kan toch niet zomaar?

Spread the word, zou ik zo zeggen! Want blijkbaar is dezelfde firma ondertussen weer een nieuwe site gestart, http://www.lnm.eu, met natuurlijk net hetzelfde doel: geld kloppen uit de zakken van onwetende onschuldige jongeren. Degoutant vind ik het!

19 Comments

    • Majo
    • Posted mei 31, 2007 at 4:19 pm
    • Permalink

    Heb hetzelfde voorgehad, wel nog m’n gsm-rekening niet nagekeken om te zien of die vier euro er werkelijk af is…

  1. Hm, heb dat bericht ook gekregen :s Lnm.eu is toch wel beetje anders, ‘k heb daar nog geen cent betaald. Enkel als je beslit om VIP te worden.

  2. net mijn afrekening van mijn abonnement gekregen, en ja hoor, die €4 is eraf gegaan! dus allen naar de klachten-ombudsdienst mailen! 😉

    • *
    • Posted augustus 12, 2008 at 1:14 pm
    • Permalink

    Ja, ‘k heb het nu ook aan de hand.. ‘k bn al meer dn 30euro der aan kwijt ! ‘k wist niet dat die berichtjes geld kostte eerst ma nu.. Hoe kan ‘k dat stoppen ? x

    • *
    • Posted augustus 12, 2008 at 1:15 pm
    • Permalink

    & het grappige is dat ‘k niet eens een LNM site heb 😐

    • Scralan
    • Posted augustus 30, 2008 at 8:20 pm
    • Permalink

    Hier net hetzelfde probleem aan de hand, ik had zo’n account aangemaakt in een tijd dat ‘iedereen dat deed’, en ben dat gewoon blijven behouden. Sinds enkele maanden verdwijnen er voortdurend sommen van 4 euro van mijn gsm-kaart, zonder dat ik ook maar enig privilege heb. Al mijn inkomende berichten worden zelfs gewist binnen de 24h. Ik heb ‘stop’ gestuurd naar hun naar eigen zeggen daarvoor bestemde e-mailadres, waarna ik toch gewoon verder bleef betalen. Ik heb mijn account net gedelete en ‘STOP’ naar het daarvoor bestemde nummer gestuurd, wat mij overigens weer 4 euro heeft gekost. Hopelijk stopt het verhaal hier. Ik begrijp echt niet dat zoiets bij de wet mogelijk is. Hier zou men veel strenger tegen moeten optreden.

    • Steph
    • Posted september 30, 2008 at 9:49 pm
    • Permalink

    Omg! Ik heb da probleem dus ook!
    Ik was vorige maand op vakantie is Spanje en die klootzakskes hebbe zoveel smsjes gestuurd da mijn kaart van 15 euro in 2 dagen op was! Echt schandalig! En die blijve ma sturen eh! Nu probeer ik om mijn profiel te verwijderen en da lukt gewoon weg ni!

  3. Privatisering en alles in no time omzeep 😕
    of wordt nu pas ons alles duidelijk gebracht?

    Deze extreme overlast gaat voor ? zorgen?

    Is gsm heden extreem gevaarlijk?

    Een factuur zal niet helpen zeker?
    Ze hebben ’t weleens over een max. factuur en minder mag dan altijd 🙂

  4. Ik krijg ook sinds ik mijn abonnement heb betaalsmsjes van Looknmeet, ik gebruik die site ook al 3 jaar niet meer.
    Stop sturen helpt niet, een email sturen naar looknmeet zelf ook niet. Je moet gewoon naar de winkel van je provider gaan om de nummer te laten blokeren ;):d

  5. ja ik heb juist dezelfde probleem en ik weet niet wat ik moet doen ?

    • Dave
    • Posted februari 26, 2009 at 8:38 pm
    • Permalink

    Ik had dit dus ook 🙂 gewoon naar het nr 9616 de sms ‘stop’ sturen en job solved 🙂

    • Kathleen
    • Posted maart 5, 2009 at 6:27 pm
    • Permalink

    Thanksss!!Had al vanalles geprobeerd!!

    • Sofie
    • Posted maart 5, 2009 at 8:15 pm
    • Permalink

    Ik heb net hetzelfde aan de hand!
    zo erg dat telkens ik herlaad, al meteen hiervan 4 berichten krijg.
    En het gaat werkelijk van mij kaart af!
    Ik heb op een week tijd 6 sms berichten gehad!
    En 5 emails ook al gestuurd indd.
    Maar ga dan meteen eens een berichtje stop sturen!
    Bedankt

    Groetjes

    • Nikky
    • Posted maart 18, 2009 at 2:55 pm
    • Permalink

    Ook ik heb een profiel bij lnm. Gelukkig heeft het me nog nooit geld gekost.
    Maar een aantal weken geleden kwam ik er, dankzij een vriend, achter dat zij een andere site (www.youlog.com) hebben en daar staat mijn profiel ook ineens bij! Daar heb ik dus nooit toestemming voor gegeven.
    Ik heb de voorwaarden goed nagelezen en ook daar staat niets in vermeld over het dupliceren van gegevens.
    Op mijn mail, waarin stond dat ik het daar dus niet mee eens was, kreeg ik geen reactie. Ik heb nu nog een mail gestuurd, met een ultimatum. Als daar weer niet op gereageerd wordt, haal ik mijn profiel weg. Het is jammer, want ik heb daar toch wel wat gezellige mensen leren kennen.

    Xx

    • Matthias
    • Posted oktober 24, 2009 at 11:40 pm
    • Permalink

    Same problem. heel irritant. Hoe loste da op?

    • leonora
    • Posted maart 1, 2010 at 9:38 am
    • Permalink

    lieve mensen,weet er iemand wat ik moet doen om geen sms’jes van looknmeet te ontvangen………..heb er eens op een dag 6 had,,pfffffffffffff……………..please please help me xx

    • ikomono
    • Posted maart 1, 2010 at 12:47 pm
    • Permalink

    iedere keer 4 euro eraf…………pfffffffffff….WAT MOET IK DOEN

    • katrien
    • Posted maart 31, 2010 at 4:46 pm
    • Permalink

    Wij hadden dit probleem ook, zelfs een sms gestuurd met ‘STOP’ naar het nr 9616 van looknmeet van wie we de smsen telkens kregen, maar het stopte niet!
    Heb nu net onze operator base gecontacteerd, zij gaven me het nummer van het bedrijf Paratel door (02 255 66 11), de berichten zouden afkomstig zijn van hun. Heb nu naar dat nummer gebeld en kreeg een vriendelijke man aan de lijn die mij kon zeggen dat het normaal zou moeten stoppen door ‘STOP’ te sturen naar het nummer, maar ze hadden hier al enkele weken problemen mee. En hij kon inderdaad opzoeken dat we al enkele keren ‘STOP’ hadden gestuurd maar dat de smsen bleven komen. Hij ging het nummer nu aan looknmeet doorgeven om van de lijst te laten schrappen, en zelfs aan Base vragen om onze kaart opnieuw te herladen voor het bedrag dat we kwijt zijn gespeeld door de smsen. Dus als iemand nog met hetzelfde probleem zit zou ik naar dit bedrijf bellen! Hopen dat het helpt!

  6. hallo iedereen ik heb het probleem op ge lost koop julie gewoon een nieuwe sim kaart en het probleem is op ge lost ik weet hoe verveelend dat is looknmeet is verveelend daar mee msn netlog veel beter en dat kost gratis dus mensen stop met klagen !!!!


One Trackback/Pingback

  1. […] Afzetters van LookNMeet! May 2007 19 comments 5 […]

Geef een reactie

