Skip navigation

Ja ik ben blijkbaar weer in een margi-muziekbui, en daar mogen jullie van meegenieten 😉

5ive met Slam dunk da funk, het nummer waar het allemaal mee begon. Ik werd fan, jaja. Klinkt zo hetero he. Eerst vond ik Scott met de piekjes wel leuk en schattig enzo, daarna had ik het meer voor stoere J met de mooie ogen. En nu vind ik het allemaal janetten! 😉

5ive met Don’t wanna let you go

en nog eens 5ive met If ya getting’ down

En na de 5ive-periode kreeg ik een Backstreet Boys-periode, gelukkig nam dat geen genante vormen aan. Ik heb nooit gillend vooraan gestaan bij hun concerten met de letters ‘BSB’ op mijn gezicht, ik stond achteraan. Mhoeha, eat that!

The Backstreet Boys dus, met Get down (ja we merken enige gelijkenis met de 5ive titels), het nummer waar het voor hen allemaal mee begon. En ik vroeg me af waarom ze zich ‘boys’ noemden, aangezien er een girl in hun groepje zat. Geef toe, diene blonde zag er toch ongelooflijk vrouwelijk uit? Ik heb het dus nooit voor Nick Carter gehad, laat dat duidelijk wezen.

Daarna gingen ze in witte pakjes op een luchthaven staan zingen, waarschijnlijk omdat ze daar toch al veel tijd doorbrachten en dat wel handig uitkwam. Twee vliegen in één klap, zou je kunnen zeggen. I Want it that way.

En in Everybody wilden ze aan de wereld laten zien dat ze over enig acteertalent beschikten. Aan u om te oordelen.

Dat is wel genoeg margi voor nu zeker! Er mogen gerust interessante margi’s (van een contradictio in terminus gesproken, ha!) aangebracht worden, die ik dan een volgende keer zeker zal vermelden.

Gegroet, slaapwel en tot morgen!

Geef een reactie

