Skip navigation

Vandaag moesten we alles gaan indienen wat voor de seminaries gemaakt moest worden: nieuwsbrief, dvd en affiche dus. Onze ludieke filmmontage is hier te bekijken. Het monteren is grotendeels door mijn collega’s gedaan, en ik ben tevreden over het resultaat.

Weer een deadline achter de rug. Nu enkel nog aftellen voor eindwerk. En volgende week maandag begint mijn stage eindelijk. Ik zal hier dagelijks proberen te komen vertellen wat ik die dag gedaan heb, tenzij het enorm saai was 🙂

Geef een reactie

