Skip navigation

Niet verderlezen als je geen zin hebt in geklaag en gezaag.

Vandaag hebben we onze dynamische website mogen verdedigen, en dat viel nog goed mee. De kans lijkt me groot dat we erdoor zullen zijn voor dit project. Dus opluchting alom, want het is zwaar zwoegen geweest.

We hadden ook afgesproken met de 4 MMP’ers (waarbij MMP staat voor MultiMediaProductie) om de vorderingen van onze ludieke montage te bekijken. Blijkbaar is dat dus nog niet af geraakt, en nu zit ik hier rar-files uit te pakken die meer dan 10 gig groot zijn. Niet zo leuk, vindt mijn computer. Morgen ga ik dan de beelden overlopen en de bruikbare delen selecteren en opnieuw opslaan. En op zo’n traag ding als deze oude pc (nuja, 3 jaar oud nog maar) is dat dus een werk van uren! Maar we geven het niet op…

Morgen is het ook afstudeerbeurs. Om 10u word ik daar verwacht voor een cv-analyse. Ik ben eens benieuwd wat de administratieve & commerciële profielen vinden van mijn cv. 😉

En dan moet ik morgen ook nog op school zien te geraken. Wat geweldig leuk is, want de bussen naar Mariakerke zitten altijd redelijk vol op een woensdagnamiddag. Ik zou daar graag mijn interne promotor eens treffen, aangezien ik de man nog niet in real life gesproken heb over mijn eindwerk. Via mail heb ik uiteraard al wel contact gezocht, maar dat bleek niet altijd even efficiënt.

Verder moet ik dan natuurlijk ook de geëxporteerde filmfragmenten aan mijn mede-MMP’er bezorgen, zodat hij de montage kan afwerken. Dat betekent voor mij weer een uurtje trammen ofzo. Het openbaar vervoer is geweldig, daar niet van, maar soms ben je toch wel lang onderweg (understatement van de dag waarschijnlijk).

En wonder boven wonder heb ik niet voldoende schijfruimte. Great, just great! Wat nu gedaan? Pffff, ik stop ermee voor vandaag. Het is wel genoeg geweest. Slaapwel, en tot een volgende!

2 Comments

  1. take a break, sip some champagne, do a little dance , …

    als ge een ipod hebt kunt ge u overige rommel daaro dumpen 😉

  2. ewel ik was net van plan een break te nemen se! en het wordt een aflevering van Temptation Island, daar kunt ge wel in meerdere opzichten van een ‘break’ spreken 😉


Geef een reactie

