Skip navigation

De teller staat al op 44 pagina’s ondertussen, pure tekst. Privacy op het internet, het is me wat. Ik ben al enkele dagen aan het worstelen met de wetgeving. Het blijkt niet zo eenvoudig om een degelijk en juist overzicht op te stellen van de Europese en Belgische wetgeving met betrekking tot privacy op het internet. Vooral dat ‘juist’ is een probleem. Er zijn verschillende wetten, waarover verschillende bronnen wel iets te zeggen hebben. Alleen is het vrij vervelend wanneer deze bronnen elkaar tegenspreken.

Soit, ik sla me er wel door. Nog even doorbijten, en dan kan ik de wetgeving achter mij laten. Binnen enkele weken moet het eindwerk trouwens volledig klaar zijn. Ik probeer niet te tellen hoe weinig dagen ik nog maar heb. Niet aan denken. Helpt toch niet.

Vanavond staat er alleszins ontspanning op het programma: Phenomena in de Rumba in Leuven. Lang geleden dat ik daar nog eens geweest ben. Ik herinner mij de kleine zaal en de vieze toiletten. Hopelijk is dat laatste ondertussen verholpen!

En straks kan ik ook nog wat van het zonnetje genieten, want bij mijn tante en nonkel is het een verjaardagsfeestje voor mijn neefje van 4. Maar eerst dus nog wat eindwerken.

Gegroet, en tot een volgende alweer!

One Trackback/Pingback

  1. […] bracht mij een tweede diploma, een tweede plaats in de Joris Lannoo-prijs dankzij mijn uitgebreide eindwerk, een tijdelijke job bij Neckermann, een huurappartementje, een leuke stage bij MediAVentures, een […]

Geef een reactie

