Skip navigation

Voor mijn eindwerk doe ik een klein onderzoekje naar spam en hoe spam te krijgen. In het kader hiervan ben ik zowat overal het e-mailadres peterjansens001@hotmail.com aan het verspreiden. En misschien zijn er wel betere manieren, maar ik dacht dat het geen kwaad kon dat e-mailadres hier ook eens te vermelden. Tenzij hier natuurlijk zo’n zware beveiliging op staat die e-mailadressen niet toelaat ofzo.

Kleine update ivm mijn eindwerk: het vordert. Ik probeer mijn achterstand van de voorbije weken in te halen, en dat begint te lukken. Moet ook wel, want over enkele weken moet alles klaar en ingebonden zijn. En dat is dus niet eens zo ver meer weg.

Dus nog even voor alle duidelijkheid: spam is welkom op peterjansens001@hotmail.com 🙂

5 Comments

    • orlando
    • Posted april 15, 2007 at 7:05 am
    • Permalink

    Als je je emailadres korter maakt (vb. peterathotmail) zal je veel meer spam ontvangen.

  1. ja dat dacht ik al wel, en ik heb het ook geprobeerd, maar die zijn bijna allemaal al ingenomen.. dus heb ik maar voor een ‘geloofwaardig’ e-mailadres gekozen. en voorlopig komt de spam toe, in kleine getale weliswaar. Google pikt het e-mailadres ook al op, dus zo lang kan het wel niet duren zeker 🙂

    • orlando
    • Posted april 16, 2007 at 6:51 am
    • Permalink

    O goed.
    Ik hoop dat jouw werkje iets kan bijdragen aan de strijd tegen die spamgangsters.
    Geef ze door aan bijvoorbeeld Microsoft, die zijn er wel tuk op en hebben uitstekende advokaten in dienst. Ik dacht dat trouwens de Amerikaanse wet niet mals is voor spammers.

  2. er schijnt een website te zijn waar je jezelf (of een ander ;-)) aankunt melden zodat ze je spam kunnen sturen

  3. ow das wel het eerste dat ik daarvan hoor.. spijtig dat ik dat niet eerder wist, maar toch bedankt voor de tip 😉


Geef een reactie

