Skip navigation

En als ik dan toch aan mijn eindwerk bezig ben, en verplicht ben tot binnenzitten, teksten en websites doorzoeken naar interessante informatie en samenvatten, kan er maar beter goeie muziek opstaan!

Mika met Relax, take it easy (eigenlijk eerder eaaaaa-heaaaaazèèè) is dan een heerlijk nummertje om mee te zingen. Gelukkig dat ik hier alleen zit en er dus niemand verplicht is tot het aanhoren van mijn gekweel 🙂

Het leuke What a feeling van Irene Cara, hier in een versie met DJ Bobo omdat ik geen betere kon vinden, werkt ook redelijk oppeppend (that’s a lot of p’s). DJ Bobo mag dan wel nostalgie betekenen, maar in dit nummer heeft hij echt niets toe te voegen. Stop toch met coveren, zou je al eens gaan denken.

We are growing gezongen door Margaret Singana was te zien als themasong voor Shaka Zulu. Dit is voor mij zo’n echt feel-good nummer.

Mr. Mister met Kyrie.

En om te bewijzen dat ik niet alleen naar oude muziek of gay music luister, nog een uitsmijtertje van Nightwish: Wishmaster, live. Niet voor gevoelige luisteraars dus 😉

Uw feel-good songs mogen ook altijd gepost worden, ik leer graag nieuwe muziek kennen. Laat u dus maar gaan met commentaar.

2 Comments

  1. Zalige feelgood-word-happy muziek is die van The Cat Empire. Veel trompetten en toffe ritmes. Zalige muziek voor bij zalige weer!

  2. ik zal er eens naar moeten luisteren dan, want precies nog nooit van gehoord


Geef een reactie

