Skip navigation

Heb ik al gezegd dat ik enorm kan lachen met parodieën? Een recent voorbeeld is de clip van Black Eyed Peas voor My humps, die geparodieerd werd door Alanis Morissette. Kijk en vergelijk!

Bovenaan de geweldig hippe versie van BEP. Er onder de bijna serene versie van Alanis. Mooi gezongen, en pakkende lyrics ook wel 😉

En zo bestaan er nog wel een paar.

Eerst de originele Shakira met Whenever, wherever. Daarna de parodie van Mad TV, time to crawl into the mud.

Bovenste zijn Britney en Madonna met Me against the music, wat trouwens op zich al een geweldige parodie kon zijn. Serieus, wie schrijft die scripts eigenlijk? Onderste is weer een Mad TV parodie.

Lachen maar! Als je er nog kent, laat het me gerust weten ;-)

4 Comments

  1. MadTV is fantastisch 🙂

    Nog enkele bekenden:
    Beautiful – Christina Aguilera (“Virginal”, MadTV):

    Black Eyed Peas – My Hump (“My Slump” feat. George W. Bush, MadTV):

    James Blunt – You’re Beatiful (MadTV):

    Madonna – Movies (MadTV):

  2. Ik vind de versie van French & Saunders “Against the music” wel veel grappiger dan die van MadTv. Met aangepaste lyrics…

  3. En bij deze parodie op Bjork lag ik helemaal plat van ’t lachen: http://www.youtube.com/watch?v=41iySHgV_iI (ook French & Saunders)

  4. ik vind French & Saunders precies niet zo geweldig grappig, maar dat is mss omdat ik ze niet echt ken.. moet ik me nu schamen 😉


Geef een reactie

