Skip navigation

Morgen moeten we onze dynamische website indienen. Voorlopig kan ik nog niks online tonen, maar dat zou straks wel moeten lukken. Straks, als alles af is. Dat klinkt beter dan nu, nu het dus nog niet af is. Nog even stressen dan maar. En dat terwijl de Cola op is! Ramp!

Gelukkig heb ik al 2 mensen om Cola gestuurd. Ik ben eens benieuwd wie het eerste hier gaat zijn. Ahja het zit zo: ik ben ziek en heb mezelf verplicht tot binnenblijven. Al die misleidende zonnestralen zouden mij wel eens kunnen verleiden tot weinig kleren aantrekken, en dat in combinatie met een zere kele en een vervelende hoest geeft hoogstwaarschijnlijk nog meer keelpijn en hoesten. Die zon zal mij niet liggen hebben! Haha! Ik blijf lekker binnen vandaag 🙂

En met wat vul ik mijn dag? Php praten, dynamische website afwerken, alles online en op een cd’tje zwieren zodat het morgen netjes ingediend kan worden (het ontwerpen van het hoesje heb ik al uitbesteed), en daarna hopelijk nog wat eindwerken. Klinkt dat niet ongelooflijk boeiend en alsof je naar mij wil kijken terwijl ik werk? Ik dacht het ook ja! Iedereen welkom in de Meersstraat in Gent, handtekeningen worden enkel op ontblote lichaamsdelen gezet en ook enkel tegen betaling (in natura, haha!).

Ik ben in een sarcastische slash ironische bui vandaag. Vreemd genoeg, want ik merk hier weinig redenen om sarcastisch slash ironisch te doen. Ik heb een planning opgesteld voor mijn eindwerk op aanraden van mijn externe promotor, hij heeft het door dat ik het anders allemaal wat te veel laat opstapelen. Maar ik ga me eraan houden! De planning hangt hier mooi naast mij in de muur geprikt. Doorprikt. Gaatjes in gemaakt. Die, you evil!

Soit, u houdt me op. Ik moet dringend verder werk gaan verzetten. Ver-zetten, het zou nog wat zijn…

One Comment

  1. de zon heeft mij wel misleid.
    de teef

    nu heb ik nog ergere hoest 😦
    en mijn neus loopt rapper dan ik kan 😦

    EVIL!!!


Geef een reactie

