Skip navigation

Het is een kunst om over niets speciaals toch veel en mooi te schrijven. Daar verbaas ik me vaak over als ik bepaalde colums lees in De Morgen, en soms zie ik dat ook op andere blogs. Maar niet zelden tref je van die typische blogs die slecht geschreven zijn en enkel gaan over bijvoorbeeld de verliefdheid van het moment. Wat een week later alweer verandert, waardoor de blog blijft verder bestaan. Of van die blogs die om aandacht roepen, genre “ik ben verdrietig en ik wil knuffels krijgen van iedereen“. Want bloggers zijn toch zo ijdel…

Ik ben deze blog wel om andere redenen gestart. Ten eerste schrijf ik wel graag, soms, en wilde ik me daar wat in oefenen. Ten tweede hoopte ik mijn hoofd wat leger te kunnen krijgen door hier vanalles neer te typen wat anders toch maar in mijn hoofd blijft rondspoken. Maar, haha ironie, dat tweede blijkt niet te werken. Een belangrijke reden is dat ik natuurlijk niet weet wie dit allemaal leest. Of wie dit allemaal nog gaat lezen in de toekomst. Niet dat ik mezelf zo belangrijk acht dat mensen naar mij op zoek gaan op het internet. Maar het kan wel dat mijn toekomstige werkgever besluit mij eens te googlen, en dan op deze site terecht komt.

En dan, moord ramp brand enzo. Mijn naam wordt meteen gelinkt aan vanalles en nog wat, waar ik nu nog weinig aan kan veranderen. Vandaar dat sommigen enkel liedjes of gedichtjes plaatsen op hun blog :p

Na deze diepe gedachte, kan ik maar beter verdertypen aan mijn eindwerk. Ik zit nog steeds aan een beschamend laag aantal pagina’s dat ik liefst tegen eind deze week minstens verdubbeld wil zien. Eens kijken of ik die uitdaging aankan. Als ik het niet haal, heb ik alvast een excuus klaar: dat ellendige hoestje dat vanaf vandaag de keel- en nekpijn van de voorbije dagen vergezelt. Ziek zijn is ellende!

En nog een bijkomend excuus: tegen donderdag moeten we onze dynamische website afwerken. Dat wordt ook nog even stressen en doorbijten dus. Het design al eens zien?

Design dynamische website

Commentaar is welkom, maar besef wel dat ik niet insta voor het ontwerp. Aanpassingen zijn toch niet meer mogelijk, aangezien de volledige opdracht donderdag ingediend moet worden. Stress, zegt u? Nee hoor 🙂

Geef een reactie

