Skip navigation

Ja! Laat ik er hier een schrale blog van maken die enkel bestaat uit opsommingen van wat ik elke dag doe! Vanmorgen stond ik op en… Jaja! Boeiend! Dus vanmorgen stond ik op om 20 voor 11…

Of nee, ik kan het ook anders aanpakken. Serieuzer. Met gedichtjes ofzo! Of nee, songteksten. Want dan leer je niet alleen Engels, maar kan je ook nog eens zingen terwijl je mijn blog leest. Goed idee!

Of wacht. Misschien moet ik maar gewoon moeilijk doen en mezelf zijn en geen blog bijhouden enkel en alleen om af en toe eens een liedje of gedichtje op te posten. Ahja, ik deed dat al. Vergeten.

Maar dus, fuifje van verkeerd geparkeerd gisteren. Af en toe werd er goeie muziek gedraaid, maar als je dus 2 weken na mekaar naar een fuif in de Twieoo gaat, heb je het allemaal wel gehad. Elke keer wordt er wel dezelfde muziek gedraaid. Nuja, het gezelschap was gelukkig aangenamer dan de muziek. En dankzij het shiftje achter de kassa was de avond volledig gratis voor mij. Dus al bij al een redelijk geslaagde avond, al had de muziek veel beter kunnen zijn! Moest de dj ook eens de goeie nummers volledig spelen, en de slechte snel doormixen, in plaats van omgekeerd.

Maar ach, voor mij voorlopig even geen Twieoo meer.

Ik stoor mij trouwens mateloos aan mensen die op een fuif tegen mij aanlopen of tegen mij aan komen dansen. Of – nog erger – zo dichtbij komen dansen dat ik hun haar in mijn nek of tegen mijn armen voel. Jakkiebah seg! Ik hou mijn haar bij mij, hou het jouwe dan ook bij jou! Dat was dus mijn ergernis van de nacht. En ook nog wel een paar andere dingetjes, zoals bepaalde mensen die elke fuif wel iemand anders weten te versieren. Maar ach, ik moet meer leren relativeren. Dus hou ik mezelf al 2 dagen voor dat het niet zo erg is dat mijn eindwerk nog niet zo ver gevorderd is. Dat helpt pas te relativeren! (en ja, dat geeft ook extra stress, maar dat zijn details)

One Comment

  1. Zie maar dat die fuif-versierders je niet in hun vizier krijgen, dan heb je pas pech 😉

    Veel succes met je eindwerk!


Geef een reactie

