Skip navigation

Het was me het fuifje wel. De Twieoo wordt dan soms wel het zweetkot genoemd, maar de balzaal moest daar gisteren zeker niet voor onderdoen. Ik had rond half 12 mijn stempel al, maar toen bleek de fuifzaal nog redelijk leeg. Rond 1 uur liep het zowat vol en werd er af en toe al eens betere muziek gedraaid. Maar op de echt goeie muziek was het langer wachten. Het was waarschijnlijk zowat tussen 4 en 5 toen zelfs Good Shape met Take my love gedraaid werd!

De goeie muziek werd afgewisseld met slechte muziek, maar dat is ideaal om toiletpauze te houden dan. Verder veel bekend volk tegengekomen, en toch ook een paar nieuwe mensen leren kennen. Nadat de fuif afgelopen was, werd er nog afgezakt naar La ville bleu. Maar omdat ik iemand moest vergezellen naar het station en eigenlijk al redelijk moe was, heb ik dat aan me voorbij laten gaan. Het was 6 uur vanochtend toen ik eindelijk in mijn bedje kon kruipen, en ik heb doorgeslapen tot half 3 deze namiddag. Spijtig dat ik daardoor wel de zon gemist heb die van vandaag blijkbaar een mooie dag gemaakt had.

Nuja, vandaag was geen mooie dag voor mij. Eerder een dag die snel voorbij mag gaan, en laat morgen alsjeblieft wat beter nieuws brengen. Dat doet me eraan denken dat ik morgen een afspraak heb met mijn externe promotor voor mijn eindwerk…

One Comment

  1. hmm, mijn broer werkte gisteren in la ville blue


Geef een reactie

