Skip navigation

“Privacy op internet: Optimale strategie voor de gewone gebruiker en voor bedrijven”, zo luidt de gehele titel van mijn eindwerk. Ondanks het feit dat mijn externe promotor mij en mijn mails schijnt te negeren, ben ik er dan toch eens aan begonnen. Eindwerk. Eind-werk. Vreemd dat er niet zoiets bestaat als een beginwerk. Misschien maar goed ook, of ik was nooit aan deze richting begonnen. Het is mijn tweede opleiding, moet je weten, mijn tweede volledige opleiding van drie jaar. En zodus ook mijn tweede eindwerk.

Dankzij mijn voorkennis en ervaring opgedaan bij het maken van mijn eerste eindwerk, kan ik nu met een iets geruster gevoel aan dit eindwerk beginnen. Beginnen is misschien niet helemaal juist, maar toch ben ik eigenlijk vandaag pas werkelijk gestart met tekst te schrijven. De hoeveelheid tekst die werkelijk door mij geschreven (herschreven) is, is voorlopig nog vrij beperkt, maar daar wordt druk aan gewerkt. De voorlopige balans staat op 24 pagina’s wat niet zo veraf lijkt van het minimaal vereiste aantal van 30 pagina’s die we op het einde moeten inleveren. Enige minpuntje: die 24 pagina’s omvat mijn hele eindwerk met titelbladen, bijlagen en dergelijke reeds inbegrepen. Nuja, voorlopig vind ik van mezelf dat ik goed op dreef ben.

Mijn vorig eindwerk was trouwens een communicatieplan voor het speelplein ‘Speelewei’ van het OCMW van Haacht. Dat mochten we toen met twee maken, omdat zo’n communicatieplan redelijk uitgebreid is. Het logo dat we toen ontwikkeld hebben in overleg met onze promotor Erik Persoons kan u hieronder bekijken. Uit pure nostalgie naar die goeie ouwe tijd in Mechelen ben ik even gaan terugkijken naar mijn eindwerk van toen dat blijkbaar 45 pagina’s telde. Dat moet nu ook wel lukken, denk ik zo, redelijk vrijmoedig misschien. Maar ach, beter een té positieve doelstelling, dan helemaal geen!

Logo voor Speelewei

2 Comments

  1. negeren, negeren, wreed veel werk ja ! :-p

  2. ja hoelang geleden heb ik dit wel niet geschreven? ik was het al helemaal vergeten 🙂

    in volgende berichten heb ik je wel opgehemeld [hoop ik] 😎


Geef een reactie

