Skip navigation

Naar aanleiding van een gesprek over die goede oude tijd met die goede oude series op tv, even een opsomming van enkele tv-programma’s die bij mij pure nostalgie opwekken.

Zo heb je daar Dommel, schitterende intro toch!

Alfred Jodokus Kwak, de intro. Ik kan me nog herinneren dat ik hier vroeger graag naar keek.

En wie kent er nog Boes? Wie laat zich niet koeieneren…

De Fraggels, al herinner ik me daar zoveel niet meer van. Maar bij het zien van dit filmpje komt er toch alweer wat terug.

Net hetzelfde bij de Snorkels.

De Fabeltjeskrant, nog zo’n klassieker. Hallo meneer de uil…

En de überschattige pinguïn Pingu.

En dan waren er natuurlijk ook nog de Smurfen!

Van Het liegebeest en Bassie en Adriaan vind ik niet meteen een filmpje. En van Sesamstraat en Samson en Gert moet ik waarschijnlijk niets posten, iedereen kent die programma’s wel.

En dan iets recenter keek ik graag naar Skippy, The Flying Doctors en LoveBoat. Oh nostalgie!

Wordt een volgende keer misschien nog wel aangevuld…

Geef een reactie

